NYPD Blue Boxer Rebellion
S2, A19: Simone och Sipowicz samarbetar med en polis under täckmantel, Diane Russel, för att sätta dit en man som misstänks för att ha startat en brand som tog en brandmans liv. En katastrof inträffar när Sipowicz övertygar ett par att vittna mot två män som rånat deras affär.