Malcolm in the Middle Boys at Ranch
S4, A8: Under ett besök till Francis ranch kan Hal inte annat än bli avundsjuk på Francis framgångar. Reese och Malcolm är oroliga för att Francis blivit alltför ansvarsfull och vuxen. Gretchen straffar Dewey för att ha haft sönder en värdefull docka.