Bradshaw Ranch
S1, A1: Utredarna Andy Bustamante och Paul Beban undersöker Bradshaw Ranch i Sedona, Arizona, och stöter på farliga strålningsnivåer, en märklig temperaturanomali och ett oidentifierat fenomen.