Beyond Skinwalker Ranch
Andy och Paul återvänder till Bradshaw Ranch i Sedona, Arizona, för att kolla upp rykten om en hemlig militärbas och hamnar i en situation som kan äventyra hela Beyond Skinwalker-uppdraget.