S4, A3: Tyrion överväger sina valmöjligheter. Tywin sträcker ut en olivkvist. Sam inser att Castle Black inte är säkert, och Jon föreslår en djärv plan. The Hound lär Arya om sakernas tillstånd, och Dany väljer sin förkämpe.