9-1-1 Breaking Point
S4, A8: Enhet 118 kallas till flygplatsen där en flygvärdinna inte längre kan hantera sina passagerare. Athena upptäcker att sitta i karantän har lett till att ett pars relation har nått bristningsgränsen. Samtidigt oroar sig Eddie för att Christopher inte ska acceptera att han börjat dejta. Buck får upp kontakten med en gammal flamma och befinner sig plötsligt mitt i Alberts nya relation, och Maddie och Chimney tar ett stort beslut rörande sitt barn.