Alias Breaking point
S3, A8: När Sydney tillfångatas av NSC har Jack och Vaughn inget annat val än att slå sig ihop med Sloane för att rädda henne. Men de har bara några timmar på sig innan hon tvingas genomgå en radikal operation för att återfå minnet, så de måste sätta ihop ett fritagningsteam som leds av den frilansande agenten Brill. Under tiden ställs Lauren inför ett omöjligt val - att ta ställning för NSC, som hon vill tro gör rätt - eller för sin man.