Private Practice Breaking The Rules
S5, A2: Läkarna intervjuar möjliga ersättare till Naomi och kan inte förstå Addisons motvilja mot att anställa Jake Reilly. Cooper struntar i lagen när han försöker hjälpa en ung, sjuk patient.