Malcolm in the Middle Bride of Ida
S7, A11: Lois och Hal följer med Dewey på en olycksdrabbad resa till en pianotävling. Ida tar med en flicka från hennes hemland för att bo med Malcolm och Reese och lurar in Reese i en tävling om flickans hand.