Briggitte Reinholt Nip/Tuck
S6, A3: Sean och Teddy gör ett överraskande tillkännagivande. Sean får oroväckande nyheter om sin dotter Annie som är på besök i stan. Och när patienten Briggitte Reinholt dör tycks det vara hennes eget fel...eller?