S1, A2: I del 2 av serien med fem avsnitt visar professor Shapiro oss visuella illusioner som visar hur våra hjärn bearbetar retinala intryck från ljus och mörker. Titta på saker som ”rör” sig medan de står stilla. Det kommer att vara svårt att tro på dina egna ögon efter att du sett det här programmet!