Glee Britney 2.0
S4, A2: Brittany S. Pierce har det kämpigt och vänder sig till sin idol Britney Spears musik för att få inspiration. Rachel anstränger sig för att anpassa sig till livet i New York. Hon får hjälp av sin nyfunna vän Brody Weston. Musiknumren inkluderar "Hold It Against Me", "Boys/Boyfriend", "Womanizer", "3", "Crazy/Crazy", "Oops I Did it Again", "Gimme More" och "Everytime".