Homeland Broken Hearts
S2, A10: Saul träffar en gammal vän på en våffelfika, och hittar bevis på Estes hemliga aktiviteter. Brody och vicepresidenten är oense om deras politiska relations framtid, medan Dana och Finn accepterar varandras olikheter. Men det är Carrie, som tycks vara i fint slag, som visar sig vara mer ovetande än någon annan.