Violent Minds: Killers on Tape Broken Samurai
S1, A6: Dr Carlisle upptäcker en överraskande koppling mellan krigstrauman och utvecklingen av ett våldsamt sinne när han intervjuar en Vietnamveteran som blivit mördare.