Criminal Minds Broken
S8, A15: BAU-enheten åker till Austin för att utreda flera mord där offren har haft sina klockor fel inställda, en ledtråd som visar att morden hänger ihop. Under tiden förföljer någon teamet och kommer allt närmare.