Red Oaks Bröllopet
S1, A3: David övertalar Barry att anlita honom för att filma ett bröllop på Red Oaks. Nash konkurrerar med en rival för att imponera på brudens pappa, och Wheeler funderar på en märklig främlings affärserbjudande.