La Brea Bröllopet
S2, A11: När människorna på gläntan och fortet samlas för att fira att Ty och Paara har förenats, hotar inbjudan av en kontroversiell gäst att störa festligheterna. Lucas föreslår Veronica en oväntad strategi för att avslöja sin kidnappares märkliga koppling till 10 000 år f.Kr.