Perception Brotherhood
S2, A12: Pierce och Lewicki blir överrumplade när Lewickis bror Kenny dyker upp oanmäld. Kenny blir huvudmisstänkt i ett mordfall och Pierce slits mellan att hjälpa sin vän och att tjäna rättvisan. Samtidigt får Lewicki ett frestande erbjudande.