S8, A23: Ett antal ecstasyöverdoser på Manhattan visar på ett mönster och BAU-teamet åker till New York för att ta upp jakten. Hotchner får en stor överraskning när utredningen visar att hans bror, som han inte träffat på länge, är inblandad.