Bubblor
S1, A6: Penny blir vän med en fluffig liten fjärilslarv i trädgården, men blir distraherad när hon får se Dee Dee blåsa stora och små bubblor, och de andra mopsarna hittar på en lek genom att hoppa och poppa dem!