S4, A5: Enhet 118 försöker rädda arbetare som fastnat i en allvarlig fabriksbrand. Samtidigt avslöjar Maddie en smärtsam familjehemlighet, vilket får Buck att konfrontera sin barndom som förklarar varför han blivit den våghals han är idag.