S1, A2: Guillermo, Pilars sekreterare, låter henne veta att hennes bästa vän Camino kan ha komprometterande material om henne. Prinsessan tror honom inte, eftersom Camino och hon har varit vänner sedan de var små. Pilar väljer att strunta i sin sekreterares råd och bjuder in sin bästa vän till sin första ceremoni som statschef. Men Guillermo har ett ess i rockärmen.