Her Majesty
Her Majesty följer prinsessan Pilars vardag i ett inte riktigt Spanien. Van vid en livsstil där den ena festen följer den andra, tvingas Pilar över en natt ta på sig rollen som statsöverhuvud, då hennes far befinner sig i en prekär situation. Tack och lov har hon Guillermo Salvatierra på sin sida, en barsk statstjänsteman som blir hennes sekreterare och vakthund.