Richie
S1, A5: Richie var tronarvinge till den brittiska tronen tills han en dag bestämde sig för att avsäga sig sin rätt till tronen. Han är nu kändis och den här veckan besöker han Madrid för att släppa sina memoarer. Pilar och han hade ett förhållande för flera år sedan, något som tack och lov inte kom med i boken. Ikväll kommer de att minnas det, vilket leder till ett överraskande avslöjande för prinsessan.