Lägenheten
S1, A4: För första gången ska Pilar inviga det nya domstolsåret. Även om evenemanget är ganska slätstruket, väntar en överraskning för prinsessan. Det har blivit tradition för vissa domare att äta lunch med hennes far, kungen, efter ceremonin. Pilar kommer att presidera vid årets lunch, men under måltiden gör hon en upptäckt som helt förändrar hennes syn sin far och sitt eget liv.