Halshuggning
S1, A3: Pilar och Guillermo sluter ett avtal med ett statligt universitet, så att prinsessan kommer att tilldelas titeln "hedersalumn". Det är känsligt eftersom hon inte studerat där, men målet är att Pilar ska förtjäna allmänhetens gunst. Evenemanget har planerats noggrant, men det finns en sak som varken Guillermo eller Pilar är förberedda på.