Burden of Proof
S5, A12: En känd åklagare arresteras för mord. Jane börjar undra om det är han som är skyldig. Angela förklarar för Maura om hur barn är, eftersom Maura ska träffa Jacks (ENVER GJOKAJ) dotter.