S2, A7: Lincoln är fast besluten om att återförenas med LJ som är misstänksam över omständigheterna i Arizona. Michael, C-Note, Sucre och T-Bag's jakt efter den gömda skatten lönar sig till sist. Kellerman ändrar åsikt samtidigt som Sara blir måltavla för "Firman" och Mahone tivingar Tweener att göra ett dödligt val.