True Blood Burning Down the House
S4, A10: Sookie samlar sina krafter för att försöka rädda Bill. Jesus, tillsammans med Sookie, Lafayette och Jason, försöker ta sig in i Marnies högkvarter för att rädda Tara och Holly, medan Bill leder en grupp vampyrer som planerar att spränga stället i luften.