S3, A3: Fast besluten att tala med Sara, ber Michael om T-Bags hjälp för att komma åt Lecheros telefon, den enda i Sona. Lincoln utför ett vågat räddningsuppdrag. Whistler berättar allt för Michael, samtidigt som Mahone frestas att falla tillbaka i en dålig vana och Bellick får en fiende när han försöker att komma tillbaka på sina fötter.