Calling All Cars
S4, A11: Efter ett möte med Carmine och Johnny Sack begrundar Tony HUD-samarbetets framtid. Paulie kopplar av med en gammal vän, Janice börjar tappa tålamodet med Bobby och hans fixa idéer, och Anthony Jr. leder en seans.