Cadernos Da Filipa Can I have seconds?
S1, A1: I dagens avsnitt ska Filipa göra mat så det blir över. Vad är ni sugna på? En päronpaj med ädelost, en krämig fettuccine med räkor och även en god brownie med marshmallows.