The Guardian Carnival
S3, A1: Nick får i uppdrag att företräda sonen till en tivoliartist som har anklagat tivoliägaren för att ha förgripit sig på honom; Burton försöker lätta sitt samvete genom att spåra upp den man som han och Nick överföll.