The Guardian
Nick försöker få en homosexuell tonåring adopterad av ett homosexuellt par. Amanda tar ledningen i försvaret av en flörtande chef mot en stämning för sexuella trakasserier.
En tonåring på rymmen tvingar Nick att hjälpa till att förhindra att hon och en yngre syster skiljs åt. Alvin står inför att förlora finansieringen av sin juridiska klinik.