Caroline Szyber & Beatrice Ask
S1, E4: Today Caroline Szyber, from the Christian Democrats, will explain us why they want to criminalize begging. In addition to this, Beatrice Ask, from the Moderates, talks about how the party will achieve order in the migration policy.