Tjafs! Valspecial
Reine-Alix träffar Sultan Kahyan, riksdagsledamot för Socialdemokraterna. Vänsterpartiets vice ordförande Nooshi Dadgostar förklarar vad hon vill göra för att stoppa dödsskjutningarna i förorterna.