S2, A9: Frank berättar för Denise att han ska komma hem på permission från Irak. En nervös Denise omvärderar sitt förhållande med Getti. Roxy anmäler sig till Rolands kurs för att få sin gymnasiekompetens. Pamela blir vän med en journalist som intervjuar henne för den lokala tidningen.