16 & Pregnant Catelynn
S1, A6: 16-åriga Catelynn, som är från en småstad i Michigan, tar ofta rollen som medlare i sin annars hetlevrade familj. Med stöd från sin pojkvän Tyler beslutar hon sig för adoption utan sina föräldrars samtycke.