S7, A21: Enhet 4077 blir evakuerad till en närliggande grotta för att undgå ett amerikanskt artillerianfall på ett kinesiskt mål. Situationen blir problematisk för Hawkeye som lider av klaustrofobi. Margaret å sin sida tål inte oväsen.