Cell Test
S1, A3: Tiden går och Michael måste ta hjälp av sin cellkamrat, Sucre, för att genomföra sin flyktplan. Men Sucre vill inte ha någonting med rymningen att göra och ber om en cellförflyttning. Michaels nya cellkamrat Haywire är ännu värre än namnet antyder. Samtidigt möter Veronica en kvinna som kanske kan hjälpa dem att stoppa Lincolns avrättning.