Perception Ch-Ch-Changes
S2, A1: Kate Moretti ber Dr Daniel Pierce att avgöra det mentala tillståndet hos en man som åter åtalas för mord. Men rättegången tar en chockerande och oväntad vändning när Pierces rön ifrågasätter huruvida den åtalade är samma person som sex år tidigare.