Unspeakable Crime: The Killing of Jessica Chambers Chaos in the Courtroom
S1, A6: Juryn hör slutpläderingarna och när överläggningarna börjar verkar domarens instruktioner förvirra juryn och skapa totalt kaos i rättssalen.