Chaos
S1, A10: Säsongsavslutning. Diane tar sig an en ny klient som anklagas för cyberterrorism, vilket leder till oväntade vedergällningar mot firman, i synnerhet mot Lucca. En olycka sammanför Diane och Kurt. Henry avslöjar nya sanningar om skandalen för Maia.