Revenge Chaos
S1, A15: Emilys vendetta tar en mörk vändning under hennes och Daniels förlovningsfest, vilket gör att alla hamnar i livsfara. Jack väljer att spåra upp Amanda. Charlotte går långt för att lätta på smärtan av familjens svek.