Captive Audience: A Real American Horror Story Chapter 1: Steven's Story
S1, A1: 1972: Sjuårige Steven Stayner försvinner från Merced, Kalifornien. Hans familj kämpar för att kvarhålla hans fall i allmänhetens ögon - tills hans heroiska återkomst sju år senare väcker en mediasensation.