Captive Audience: A Real American Horror Story Chapter 2: Steven's Story, Part 2
S1, A2: En heroiskt flykt. En tv-sänd familjeåterförening. Men familjen Stayners svåra prövning är långt ifrån över när smärtsamma hemligheter avslöjas. När en succéfilm skriver om Stayner-historien blir verkligheten konstigare än fiktion.