S1, A3: Under ett skolevent kommer sanningen om paret Fairchilds skandalösa sexliv fram. Samtidigt tummar kriminalinspektör Edgewater på lagen för att kunna samla in bevis mot Tom. Beth gör en chockerande upptäckt och planerar sin flykt.