The Serial Killer's Wife
Under ett skolevent kommer sanningen om paret Fairchilds skandalösa sexliv fram. Samtidigt tummar kriminalinspektör Edgewater på lagen för att kunna samla in bevis mot Tom. Beth gör en chockerande upptäckt och planerar sin flykt.
Säsongsavslutning. Ett år senare gifter sig Beth med Adam i polisens närvaro. Ett hemligt möte med Tom får Beth att inse sanningen om morden och ta till drastiska åtgärder för att skydda sin familj.