The Fall
BBC-thriller om två jägares sammanflätade liv - seriemördaren som lever mitt ibland oss och polisen som gör allt för att fånga honom. När ett mord i Belfast förblir olöst, kallas kriminalkommissarie Stella Gibson in för att ta fast mördaren. I rollerna: Gillian Anderson, Jamie Dornan, John Lynch, Bronagh Waugh m.fl. Del 1 av 5.