Anger Management Charlie and the Sting
S2, A34: Charlie försöker hindra Kate från att ha sex med den person som är finansiellt ansvarig för deras studie. Charlies pappa försöker samtidigt hålla Lacey borta från en sliskig yogainstruktör.